Artykuł sponsorowany

Jak często należy serwisować bramy garażowe?

Jak często należy serwisować bramy garażowe?

Regularnie przeprowadzany serwis bramy garażowej znacznie przedłuży jej żywotność i sprawi, że korzystanie z mechanizmu będzie komfortowe oraz bezpieczne. Jeśli będziesz unikał wizyt serwisantów, po czasie może się okazać, że drobne usterki zamienią się w poważne awarie, które będą kosztowne w usunięciu lub zakończą się wymianą mechanizmu na nowy. Jak tego uniknąć? Kiedy przeprowadzać serwis?

Jak często należy serwisować bramy garażowe?

Serwisowanie bram garażowych powinno odbywać się co najmniej raz na 12 miesięcy. Regularny przegląd pozwoli wykryć drobne usterki, dokonać wymiany uszkodzonych elementów, zapobiec dalszemu postępowaniu awarii. Najlepiej zaprosić serwisantów bram garażowych wiosną.

Zimowe miesiące wiążą się z intensywnym działaniem wilgoci i dużymi zmianami temperatury, które oddziałują na bramę i zamontowane w niej mechanizmy. Wiosenny przegląd sprawi, że usterki zostaną szybko i sprawnie usunięte, nim zaczną się rozprzestrzeniać, co ma miejsce np. przy zmianach korozyjnych.

O serwisie należy pamiętać również gdy:

  • dojdzie do uszkodzenia mechanicznego bramy,

  • praca automatyki będzie wyraźnie zakłócona,

  • pojawią się problemy z funkcjonowaniem podzespołów zamontowanych w bramie,

  • zauważysz straty ciepła wynikające np. z nieszczelności,

  • podczas otwierania lub zamykania mechanizm będzie wydawał niepokojące dźwięki.

Doświadczeni serwisanci zlokalizuje źródło awarii, a następnie przystąpią do jego usunięcia, przywracając bramie garażowej pełną sprawność.

Serwis bramy garażowej — zakres działania

Serwis bramy garażowej najlepiej powierzyć firmie, która zajmuje się także jej montażem jak np. firma RAPI. To sprawi, że prace przebiegną szybciej i sprawniej, ponieważ pracownicy przedsiębiorstwa będą znali konkretny system, występujące w nim mechanizmy i uszkodzenia, jakim ulegają.

Serwis bramy garażowej obejmuje:

  • sprawdzenie sprawności elementów wchodzących w skład systemu,

  • ocenę stanu technicznego napędu,

  • konserwację poszczególnych części bramy,

  • zabezpieczenie elementów systemu przed korozją,

  • wyczyszczenie zabrudzonych części,

  • regenerację lub wymianę uszkodzonych podzespołów.

Zakres działań jest bezpośrednio uzależniony od kondycji danego systemu, dlatego do każdej sprawy należy podejść w indywidualny sposób.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.